Priority a vize v dlouhodobě úspěšném podnikání

Kdo jiný by mohl dobře poradit v oblasti úspěšně vedeného podnikání, než majitelka velmi úspěšného obchodu? Martina Svadbíková, majitelka Bellarose, rozjížděla své podnikání na rodičovské dovolené, a jak sama říká, na začátku o tom mnoho nevěděla. Přesto její byznys stále roste, stejně jako její rodina – má čtyři děti. Jak pracuje s prioritami, svou energií, a jak se z její cesty můžeš inspirovat ty?

Martina říká: „Byznys strategie by měla být jen podmnožinou životní strategie.“

„Zvenku podnikání někdy může vypadat jako velký úspěch, ale uvnitř je to třeba zrovna velký stres. Je to velký růst, pak velký úspěch, kdy si to všechno sedá, a pak se člověk zase rozhodne jít do něčeho dalšího.“

„K podnikání je potřeba odvahu i vášeň, klidně divoký start a později k tomu dodat různé plány, strategie a tabulky.“

„Určitě nedoporučuji ze sebe ždímat maximum s tím, že za rok to bude určitě lepší, jelikož už to bude všechno hotové. Protože pak přijdou zase jiné výzvy. Energie je to největší aktivum, větší, než peníze, protože když nemáte energii, tak se firma nehýbe vůbec.

Poslechni si celý rozhovor sama: