Značka je příběh o nás a o našem PROČ

S majitelkou značky Bella Rose Martinou Svadbíkovou jsem si povídala o vizi v podnikání, stanovení strategií, o postupném růstu firmy a přirozeném vývoji všeho, co k tomu patří. Martina povyprávěla o začátcích své značky, která má nyní za sebou první dekádu existence a vyrostla ve velmi úspěšný projekt.

„Na začátku tam byla moje vášeň, o strategiích nebo poslání jsem toho moc nevěděla.“

Dozvíš se také, že se nemusíš nechat zastavit tím, že někdo jiný má stejné poslání jako ty a že každý do toho svého podnikání vnášíme něco jedinečného. Také ti Martina předá skvělý praktický tip, jak si definovat tu skutečnou esenci, jádro tvého poslání nebo třeba základní pilíře, na kterých tvé podnikání stojí a v jejichž duchu jej pak můžeš rozvíjet dál.

„Své poslání můžeme žít v mnoha různých variantách, a to je hrozně osvobozující. Odděluje nám to naše poslání a naši firmu nebo konkrétní projekt.

Ženy, které mají své podnikání už více rozjeté, si z rozhovoru mohou odnést například inspiraci k sestavování týmu nebo zamyšlení nad tím, jak drobné, ale efektní detaily vytvářejí to kouzlo, které zákazníci ocení.

Ponoř se do tématu a vychutnej si rozhovor, který tě naladí a aktivuje k tvoření a žití svého poslání.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video