Jak mít skupinu aktivní, živou a zajímavou?

Kde brát inspiraci k tomu, co dávat do skupiny a jak ji odlišit od fb stránky?

Jak oslovit co nejvíce lidí a přivést je do skupiny? Jak je zvát, ale nevnucovat se?

Nakolik a jak ve skupině prodávat placené služby či produkty, aby to nebylo obtěžující?

Jak to udělat, abys tím netrávila příliš mnoho času?  

 

Pro 75% žen je téma Fb skupin aktuální.

Patříš mezi ně taky? Tak čti dál. 
Mám pro tebe dneska extra překvapení. 

56% žen má skupiny do 500 členů.

 Můžeš mít skupinu větší a spolehlivě fungující!

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Vyhni se začátečnickým chybám.

Začátky pro mě byly těžké, protože jsem neměla ujasněný záměr a otevírala jsem pořád nové a nové skupiny, kterým jsem se nestíhala věnovat, trávila jsem tím obrovské množství času a k prodejům to nevedlo. 

Pořád jsem hledala, jaký obsah vkládat, aby fanoušci byli spokojení a bavilo je do skupiny chodit. 

Ale vše se postupně vyjasňovalo a já jsem získávala více a více zkušeností.  Během dočasně otevřené skupiny jsem dokonce uskutečnila prodeje během jednoho týdne v řádu několika miliónů.

V mých skupinách je aktuálně více než 50tis uživatelů a na aktuálních aktivních FB stránkách
mám také přes 50tis fanoušků

Mám jasnou strategii, která mi šetří obrovské množství času. 

Pravidelně díky FB skupinám prodávám a to jak během miliónových kampaní, tak i průběžně během celého roku

Facebookové skupiny i moji komunitu, se kterou se tam potkávám miluji.

Všechno Tě naučím, abys mohla i ty milovat svou komunitu a ta nadšeně sledovala vše, co tvoříš.

Podpořím tě, abys mohla své skvělé zkušenosti a znalosti v tématu, které přinášíš, předávat dál a pomáhat tak tisícům lidí. 

Díky facebookovým skupinám můžeš skvěle prodávat i bez drahých placených reklam a marketingových agentur. 

Čeká tě 5 modulů + 3 bonusy

1. MODUL

Efektivní strategie a dlouhodobá udržitelnost  

  • Ušetříš si desítky i stovky hodin, když si hned teď nastavíš strategii, která funguje, 
  • různorodé záměry ve skupinách si podrobně ujasníme a vysvětlíme,
  • hodnoty, na kterých svoji skupinu postavíš,
  • jak si nastavit hraniceudržet si péči o skupinu v naladění zábavy a nikoliv "hlavně se z toho nezbláznit.... ať už mě neotravují.... co tam mám zas dneska dávat...",
  • možnosti delegováníspolupráce ve skupině.

2. MODUL

Tvoje role ve skupině a budování značky a role expertky

  • Buď lídrem ve svém oboru,
  • žádná nečekaná situace tě nezaskočí a dobrým preventivním opatřením se mnohé ani neudají, protože jim nedáš prostor,
  • tvé autentické vystupování ve skupině - nemusíme všechny jet podle stejných šablon, najdeme, kde je tvá zóna génia a ty se budeš cítit dobře a budeš si přitahovat ideální klienty,
  • jak vědomě budovat bezpečí a sounáležitost ve skupině.

3. MODUL

Aktivní a stále rostoucí skupina

  • Přivádění nových členů do skupiny ne po jednotlivcích, ale po desítkách či stovkách týdně,
  • členové budou aktivní a tím se tvá skupina bude zobrazovat a lidé budou mít chuť tam trávit čas,
  • 30 konkrétních možností, kterými tvá skupina poroste,
  • nechceme do skupiny kohokoliv aneb jak přitahovat ty pravé členy. 

4. MODUL

Obsah ve skupině

  • Rozdílné obsahy ve skupině, na stránce a na tvém osobním profilu,
  • tipy, kterými se odlišíš od tvé konkurence,
  • jakým způsovem předávat know-how a budovat si důvěru, která promění členy skupiny ve spokojené platící zákazníky,
  • co do skupiny rozhodně nepatří a děláme tím největší chybu, když o tom nevíme,
  • 15 konkrétních šablon na tvorbu obsahu,
  • jak pravidelně tvořit obsah, aniž by vás to časově zatěžovalo, 
  • videa a živé vysílání pro tebe přestanou být strašákem, 
  • jaké z šesti variant podoby obsahu si vybereš pro sebe,
  • recyklujeme, recyklujeme, recyklujeme.

5. MODUL

Prodej ve skupině 

  • Přirozený a velmi dobrý prodej ve skupině ti bude přinášet chuť se skupině věnovat,
  • časová investice do skupiny se ti mnohonásobně vrátí,
  • tvůj prodej ve skupině bude přirozený, pravidelný a členové se na něj budou těšit,
  • ze sledovatelů se stanou platící klienti, kteří budou tvé služby/produkty doporučovat dál,
  • jaké 3 zásadní otázky si musíš vždy položit předtím, než jdeš ve skupině úspěšně prodávat. 

1. BONUS v hodnotě 2000,-

Facebooková výzva krok za krokem

  • podrobně ti předám návod na to, jak udělat facebookovou výzvu
  • která přinese nové členy
  • a promění je ve spokojené klienty

2. BONUS v hodnotě 1500,-

50 rozkomunikovávacích otázek 

  • které si jen vezmeš a použiješ na své téma
  • jsou smysluplné, členové na ně rádi budou odpovídat a tobě přinesou zajímavou zpětnou vazbu, kterou využiješ pro další tvorbu obsahu či prodejních produktů
  • když zrovna nebudeš mít nápad, co do skupiny dát, tento seznam tě vždy zachrání

3. BONUS v hodnotě 1500,-

Pro nováčky na facebooku

  • 7 praktických návodů pro nastavení FB skupiny úplně od začátku od založení až po vysílání ve skupině .

5 modulů a 3 bonusy

Od zaplacení se postupně každé 3 dny otevře jeden z modulů ve členské sekci.

Přístupové údaje přijdou ihned po zaplacení, přístup do kurzu je na 6 měsíců.

Cena kurzu v hodnotě 14.000,-

Bonusy v hodnotě 5.000,-

Celková cena kurzu 19.000,-

Cena pro Tebe 14.000,-

Možnost splátek 3 x 4.800 Kč (po sobě jdoucí měsíce)

Proč se mnou?

Budování komunity je mojí vášní už mnoho let. Dalo by se říci i celý život. 
Od organizování táborů, setkávání kontaktních rodičů, velkých konferencí a osvětových aktivit. Napříč různými spektry podnikání jsem si vyzkoušela, jaká síla v komunitách je, jak lidé milují ten pocit sounáležitosti a jak si i úžasně můžeme pomáhat a podporovat se navzájem. A právě skrze facebook se mohou komunity postavené na stejných hodnotách a i s velmi osobními vztahy budovat v dnešní době velmi snadno.

Přesto dnes a denně vidím ženy, kterým skupiny nefungují, protože dělají některé ze zásadních chyb. Obvykle je to ta, že jen dávají, dávají, dávají, ale nevrací se jim nazpátek v podobě skvěle placené práce. Naše poslání nás může živit. A komunita na facebooku může být zásadním zprostředkovatelem tvého fungujícího projektu. Pojd to uchopit dobře, funkčně, smysluplně. 

Poslední 4 roky se věnuji online vzdělávání. Mými online kurzy prošlo už přes 70 000 žen.

Podporuji ženy na cestě k jejich poslání, svobodě a plnému potenciálu a ohromně mě to baví a naplňuje.  Jsem nadšená, když ženy, které si nemohly dovolit péči o sebe /protože ta je vždy přeci vždy až na posledním místě/ a pomalu o každou tisícovku se styděly říct partnerovi, dosáhnou finanční nezávislosti.  A v těchto krocích je plně podporuji. 

Jsem mentorka žen, které se rozhodly pro úspěch v  podnikání. 

Jsem připravená teď podpořit i tebe. 
S láskou, Lucie Harnošová